Az oldal BANNERE

Banner created with MyBannerMaker.com

2010. április 6., kedd

Rob mai magyarországi forgatása

Rob ma a Szent István Bazilikánál forgatott délelőtt és délután egy rövid időt. Szerencsém volt, mert most időben értesültem a forgatási helyszínről, így munka után azonnal oda is mentem. Mikor odaértem nem sokkal azután kezdődött az ebédidő, de még ott volt. Sajnos akkor lemaradtam a távozásáról. 1,5 óra után tért vissza és végre szerencsém volt. Láttam az érkezését és mivel külső forgatás volt, így elég sokszor láthattam igaz csak távolról. De ettől függetlenül nagyon nagy élmény volt őt élőben látni és hát meg kell mondjam borzasztóan helyes. Főleg azok után ahogy néha ábrázolják őt fotókon meg posztereken. Élőben nagyon jó pasi nem hiába olvadozott tőle mindenki mikor meglátta. Majd az ottani forgatás után a helyszín más lett ahova mi is mentünk, de az belső helyszínes, így itt én csak azt láttam, mikor megjött, azt azonban nagyon is közelről. Tehát van róla egy közeli élményem is. Megérte a várakozást és nagyon elégedett vagyok, hogy láthattam :)

0 megjegyzés:

Hogy tetszik a történet és az oldal?