Az oldal BANNERE

Banner created with MyBannerMaker.com

2010. április 16., péntek

Információk!

A Beállítások menü pontban a Megjegyzéseknél beállítottam az Előugró ablakot így már minden blogomhoz lehet Megjegyzést fűzni, amiknek nagyon őrülnék. Most bárki írhat, olyan is, aki nincs regisztrálva csak olvassa a történeteimet és szeretne véleményt hozzájuk fűzni. Minden kommentért hálás vagyok :) Írjatok bátran! :)



Elérkezett az idő!

Eljött azaz idő, amikor nem tudok minden blogomra, minden héten frisset hozni. Ezért kiépítettem magamnak egy rendszert. Minden héten három történetből hozok majd frisset. 
Ezen a héten a Harc a jövőért, A szív útjai és az Angyalok szava oldalakon lesz friss. A következő héten pedig (2010.04.24) pedig Hullajó detektívek, Új Twilight fanfic és az Angyalok szava.
Ezek így fognak váltakozni egymással, így minden héten csak abból kell fejiket írnom, amely történetek éppen soron vannak.
Remélem megértitek, mert így egyszerre mindig olyan sokat kellett írnom, hogy nem bírtam és az írás mellett sok más tevékenység van, amivel foglalkoznom kell. De szerintem ez így jól bevált módszer lesz.
Minden héten ezek fognak váltakozni egymással úgyhogy nyomon követhető lesz a dolog.

Köszönöm szépen megértéseteket és türelmeteket!

Puszi! Zora

0 megjegyzés:

Hogy tetszik a történet és az oldal?