Az oldal BANNERE

Banner created with MyBannerMaker.com

2010. április 9., péntek

Rob forgatása az Egyetem téren

Robert Pattinson a keddi (2010.04.06) Bazilikai forgatása után az egész stáb átköltözött az Egyetem térre. Az ottani templomban folytak belső helyszínes forgatások egészen a mai napig (2010.04.07.-2010.04.09.), így Robot és a többi színészt is csak jövés-menés közben lehetett látni, de akkor elég közelről. Már csak emiatt is nagyon megérte órákat álldogálni a tömegben és időben odaérni a jó helyekért. Szóval, aki jó helyet talált magának az nem is igen hagyta el, különben más lecsapott volna rá. Így voltak olyanok, akik reggeltől estig nem mozdultak. Azoknak gratulálok a kitartásukhoz. Megérte az biztos. Nagyon jó volt Robot itt látni és így távolból is lejött az mennyire közvetlen, mennyire szereti a munkáját és ha a szerződése nem kötötte volna, biztos a rajongók felé is többet mutatott volna.Szóval köszönjük, hogy itt volt és reméljük jön még máskor is. A mai nap (2010.04.09) nagyon sok videot csináltam a telefonommal, amit egyelőre nem tudok felrakni a gépre, mert nincs hozzá cd-m, de amint lesz megosztom veletek is. Úgy terveztem nem készítek ilyesmit, de hát egyszer adódik csak ilyen alkalom így elhatároztam, az utolsó nap én is élek ezzel a lehetőséggel és bezsebelek egy-két saját készítésű felvételt, hisz az még is a sajátom.
Tehát nagyon elégedett vagyok, mind a 4 nap kinn voltam a forgatáson és hát óriási élmény volt látni. Rob nagyon helyes élőben ezért mindenki sajnálhatja aki nem látta. Ma volt az utolsó Pesti forgatás. Hétvégén vidéken forgatnak és Rob vasárnap el is utazik. 
Szeptembertől filmes kommunikációt fogok tanulni a főiskolán, így remélem sokkal több lehetőségem lesz részt venni ilyesmiben és sokkal, de sokkal közelebbről vehetek részt ilyen nagyszabású dolgokban.Köszönöm ezt az élményt mindenkinek, aki ott volt, hisz ez arra is jó volt, hogy új emberekkel ismerkedjünk és új barátságokat kössünk. Mindenkinek köszönöm. Remélem még sokukkal fogok majd találkozni.

0 megjegyzés:

Hogy tetszik a történet és az oldal?