Az oldal BANNERE

Banner created with MyBannerMaker.com

2010. április 2., péntek

Megszületett az ötlet :)

Mikor feltettem azt a kérdést kikről olvasnátok szívesen új fanficet, még semmilyen ötletem sem volt ezzel kapcsolatban. Azóta ez megváltozott és kíváncsi vagyok a ti véleményetekre, hogy mit szóltok hozzá, ezért ismertetem, hogy miről is szólna.

Én Alice-Jasper fanficre gondolok: a történet arról szólna, hogy Jasper életében újra felbukkan Maria, aki visszaköveteli Jaspert magának és megfenyegeti őt, elintézi a szerelmét és az összes család tagot, ha nem megy visszahozzá. Jasper tudja, hogy erre nagyon kicsi az esély a kötelék miatt, ami köztük van, de Bella épp Renesméevel terhes és emiatt sebezhető nem csak ő, de az egész család is. Ezért úgy dönt, hogy megteszi, amit Maria kér és elhagyja Alicet, hogy megvédje őt, Bellát és az egész Cullen családot. Vajon, hogyan viseli ezt Alice, Jasper és a többiek? Milyen következményei lesznek Jasper tettének? Vajon megéri és eléri vele azt, ami szándékában állt? A történetből minden kiderül.

Hogy tetszik ez a változat? Várom véleményeiteket, hogy jó lesz-e ez a fajta történet vagy inkább legyen más. Egy újabb szavazás keretében elmondhatjátok véleményeiteket.De ugyanakkor várom a kommenteket is, ha szavazni nem szeretnétek. Nyugodtan írjatok nekem.

0 megjegyzés:

Hogy tetszik a történet és az oldal?